EilPengubah kuasa 25kVApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk

masa pelepasan:2024-01-20 14:49:03 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:460

Petua teras:Eil,EilPenukar 16 kV, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap apiSudah tentu, sila jangan panik. Saya yakin bahaw

EilPenukar 16 kV, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api

Sudah tentu, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

EilSeharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

If the above provisions are not met, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

SieverodonetskPengubah terbenam minyak

Kilang pengubah kuasa

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.


EilPengubah kuasa 25kVApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk



Pembuat pengubah kuasa

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering tujuan rawatan boleh dicapai.

Keadaan pemasanganTerdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Dalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum, ia sangat kecil.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.


EilPengubah kuasa 25kVApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk



Mod wayar pengubah jenis kering:

servis teknikalApabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi,EilPengatur tenggelam minyak, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

EilTerlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah,EilGrad tahan panas insulasi pengubah yang ditenggelamkan minyak, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Hak cipta dan notis:
1. EilPengubah kuasa 25kVApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat EilPengubah kuasa 25kVApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan EilPengubah kuasa 25kVApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian EilPengubah kuasa 25kVApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Eilmengesyorkanberita
EilBerita terkini