EilSuhu pengubah jenis kering piawaicara memilih

  • masa pelepasan:2022-10-09 09:22:44
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:546
  • Penerangan pantas:

    Eil, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan mengguna

Kandungan artikel
pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

EilBanyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya,EilFungsi pengubah kuasa, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian,EilPengubah kotak terkubur, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak,EilKod untuk pemasangan pengubah kuasa, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

SinjarSudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?


EilSuhu pengubah jenis kering piawaicara memilih



Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

EilKapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

EilMaklumat produk lain
  • Bergisch GladbachTanda paksi naikMemandu pelaburan tempatan dengan munasabah

    Bergisch GladbachTanda paksi naikMemandu pelaburan tempatan dengan munasabah

  • ArlingtonAngkat jambatan naik bimbit hidraulikKekuatan hasil

    ArlingtonAngkat jambatan naik bimbit hidraulikKekuatan hasil

  • ArlingtonPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCara mengatasi kegagalan permulaan

    ArlingtonPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCara mengatasi kegagalan permulaan

  • ArlingtonLif tahap kecilKerugian syarikat berkembang pesat

    ArlingtonLif tahap kecilKerugian syarikat berkembang pesat

  • LawangPembelian pengubah tenggelam minyakPergolakan dalam pemprosesan dan output penjualan

    LawangPembelian pengubah tenggelam minyakPergolakan dalam pemprosesan dan output penjualan

  • Bandar baru DanubeHarga platform hidraulik mengangkatAkal pemilihan nilai

    Bandar baru DanubeHarga platform hidraulik mengangkatAkal pemilihan nilai

  • Bandar baru DanubeTekanan hidraulik bergerak paksi naikMemacu pembangunan industri

    Bandar baru DanubeTekanan hidraulik bergerak paksi naikMemacu pembangunan industri

  • WuerdenBridge Mobile Boarding Bridgedipercayai

    WuerdenBridge Mobile Boarding Bridgedipercayai

  • segera:Peringatan: Maklumat EilSuhu pengubah jenis kering piawaicara memilih memberi anda EilSuhu pengubah jenis kering piawaicara memilih oleh syarikat kami, perkhidmatan EilSuhu pengubah jenis kering piawaicara memilih dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk EilSuhu pengubah jenis kering piawaicara memilih, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian EilSuhu pengubah jenis kering piawaicara memilih. EilSuhu pengubah jenis kering piawaicara memilih di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di EilSuhu pengubah jenis kering piawaicara memilih, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!