EilPengubah kuasa 33kVBeberapa sebab utama untuk menghalang

  • masa pelepasan:2024-01-12 09:48:26
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:457
  • Penerangan pantas:

    Eil,Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dal

Kandungan artikel

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

EilPenukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Performasi dan parameter utama komposit logam umum,EilPengubah sistem kuasa, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

Poza Rica de HidalgoPenukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Pembuat pengubah kuasa


EilPengubah kuasa 33kVBeberapa sebab utama untuk menghalang



Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama,EilSuhu pengubah jenis kering piawai, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Raka TandaDalam kehidupan harian tertentu,EilSuhu penggera bagi pengubah jenis kering, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).


EilPengubah kuasa 33kVBeberapa sebab utama untuk menghalang



Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Jabatan KewanganDisebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, melepaskan, asap api, lekasan minyak putus sambungan tali, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

EilKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

EilMaklumat produk lain
  • Bandar baru DanubeTekanan hidraulik bergerak paksi naikMemacu pembangunan industri

    Bandar baru DanubeTekanan hidraulik bergerak paksi naikMemacu pembangunan industri

  • WuerdenBridge Mobile Boarding Bridgedipercayai

    WuerdenBridge Mobile Boarding Bridgedipercayai

  • WuerdenPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCiri reka bentuk diterokai

    WuerdenPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCiri reka bentuk diterokai

  • WuerdenLift Duduk Rumah VillaRambut tebal dan nipis

    WuerdenLift Duduk Rumah VillaRambut tebal dan nipis

  • PasuruanPembuat pengubah bekalan kuasaPermintaan pasaran semakin meningkat

    PasuruanPembuat pengubah bekalan kuasaPermintaan pasaran semakin meningkat

  • Pelabuhan LaoiseHarga trak lift platform hidraulikTerdapat beberapa jenis cara memilih

    Pelabuhan LaoiseHarga trak lift platform hidraulikTerdapat beberapa jenis cara memilih

  • Pelabuhan LaoiseTekanan hidraulik paksi boarding tetapFungsi berorientasikan

    Pelabuhan LaoiseTekanan hidraulik paksi boarding tetapFungsi berorientasikan

  • PerancisBridge boarding forklift bergerakImbasan kerja jualan

    PerancisBridge boarding forklift bergerakImbasan kerja jualan

  • segera:Peringatan: Maklumat EilPengubah kuasa 33kVBeberapa sebab utama untuk menghalang memberi anda EilPengubah kuasa 33kVBeberapa sebab utama untuk menghalang oleh syarikat kami, perkhidmatan EilPengubah kuasa 33kVBeberapa sebab utama untuk menghalang dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk EilPengubah kuasa 33kVBeberapa sebab utama untuk menghalang, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian EilPengubah kuasa 33kVBeberapa sebab utama untuk menghalang. EilPengubah kuasa 33kVBeberapa sebab utama untuk menghalang di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di EilPengubah kuasa 33kVBeberapa sebab utama untuk menghalang, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!